Меню
Количка

Връщане на стока

В случай, че не сте удовлетворени от доставената стока, имате право да я върнете или замените на адрес: град София, бул. „Климент Охридски“ 150, п.к. 1756, в 14 дневен срок от датата на доставката, във вида в който сте я получили със всички придружаващи документи, за Ваша сметка. В такъв случай към върнатия продукт посочвате банкова сметка, по която да Ви бъде възстановена стойността на стоката в петдневен срок от получаването ѝ в нашия офис.
При замяна на стока, куриерските услуги за връщането и изпращането на заменения артикул е за сметка на клиента.

Изисквания към върнатата стока:

  • клиентът е подал заявка за връщане на стоката писмено на имейл sales@piquadro.bg или на телефон +359 89 688 84 94 в срок не по-дълъг от 14 дни, считано от датата на получаване на поръчката. Следва да посочите лична банкова сметка, на която да бъде възстановена заплатената от Вас сума за продукта;
  • стоката е в перфектен търговски вид, оригинална опаковка, с оригинални етикети, придружена от оригиналните документи, издадени от „А.Т.Г. ЛАЙФСТАЙЛ“ ООД - фактура (ако има такава), касов бон, гаранционна карта.

Клиентът заплаща всички разходи, свързани с транспортирането на стоката обратно до адреса на „А.Т.Г. ЛАЙФСТАЙЛ“ ООД.
„А.Т.Г. ЛАЙФСТАЙЛ“ ООД си запазва правото да не възстанови заплатената от клиента сума или част от нея в случай на нарушено едно или повече условия за връщане на продукт.

В случаите, в които клиентът откаже доставката (след като е потвърдил по телефон нейното получаване и тя вече е тръгнала към него), той следва да заплати куриерските разходи, както за доставката до него, така и за връщането й до централен склад в размер на 10 лв. по следната банкова сметка: Бенефициент: „А.Т.Г. ЛАЙФСТАЙЛ“ ООД , Банка: УниКредит Булбанк; пл. „Св. Неделя“ 7, BIC: UNCRBGSF, IBAN : BG53 UNCR 7000 1520 6870 31, Основание за плащане: куриерски разходи. Ако клиентът откаже заплащането на този разход, той губи правото да прави поръчки от това име и адрес с метод на плащане "наложен платеж", а само и единствено негови бъдещи поръчки ще бъдат изпращани след предварително заплащане с карта или по банков път.

Алтернативното решаване на спорове /АРС/ между потребители и търговци представлява извънсъдебно помирително производство на доброволен принцип. То се осъществява посредством помирителни комисии: https://www.kzp.bg/.

За да упражни правото си на отказ, потребителят може да използва стандартния формуляр за отказ. Изтеглете оттук

https://kzp.bg/standarten-formulyar-za-uprazhnyavane-pravo-na-otkaz-pri-online-pokupki+&cd=1&hl=en&ct=clnk&gl=bg