• 02 / 962 40 55
    0896 888 494
  • sales@piquadro.bg

Доставка

Скъпи клиенти,

За да е услугата ни максимално удобна за Вас, ние от „А.Т.Г. ЛАЙФСТАЙЛ“ ООД с адрес на управление и кореспонденция, гр. София, бул. Климент Охридски 150, ПК1756, ЕИН 200681383 и БУЛСТАТ BG200681383, тел: 02/962 44 25,  ще поемем стойността на куриерската доставка за всяка Ваша заявка.

След като изпратите Вашата заявка, ще получите потвърждение на посоченият от Вас имейл за направена поръчка. В срок от 1 до 4 часа ще получите втори имейл, с който Ви уведомяваме за срока на доставката. За Ваше удобство и с цел да удовлетворим високите Ви изисквания, поръчките се доставят още на следващия работен ден за по-големите населени места или най-късно до два работни дни за по-малките населени места.

Трите начина да заплатите своята заявка са: с банкова карта; с т.нар. "наложен платеж", т.е. в брой на куриера в момента на доставката; или по банков път, преди да получите стоката: Бенефициент: „А.Т.Г. ЛАЙФСТАЙЛ“ ООД , Банка: УниКредит Булбанк; пл.Св.Неделя 7, BIC: UNCRBGSF, IBAN : BG53 UNCR 7000 1520 6870 31, Основание за плащане: посочва се номера на поръчката.

В случай, че не сте удовлетворени от доставената стока, имате право да я върнете на адрес: 1756 София, бул. Климент Охридски 150 в 14 дневен срок от датата на доставката, за Ваша сметка. В такъв случай към върнатия продукт посочвате банкова сметка, по която да Ви бъде възстановена стойността на стоката в двудневен срок от получаването й в нашия офис.

Изисквания към върнатата стока:

  • клиентът е подал заявка за връщане на стоката писмено на имейл sales@piquadro.bg, или на телефон 02/962 44 25; 02/962 44 25; 0896 888 494; 0896 888 494, в срок не по-дълъг от 14  дни, считано от датата на получаване на поръчката. Следва да посочите лична банкова сметка, на която да бъде възстановена заплатената от Вас сума за продукта;
  • стоката е в перфектен търговски вид, оригинална опаковка, с оригинални етикети, придружена от оригиналните документи, издадени от „А.Т.Г. ЛАЙФСТАЙЛ“ ООД – фактура (ако има такава), касов бон, гаранционна карта;
  • клиентът заплаща всички разходи, свързани с транспортирането на стоката обратно до адреса на „А.Т.Г. ЛАЙФСТАЙЛ“ ООД. „А.Т.Г. ЛАЙФСТАЙЛ“ ООД си запазва правото да не възстанови заплатената от клиента сума, или част от нея в случай на нарушено едно или повече условия за връщане на продукт.

В случаите, в които клиентът откаже доставката (след като е потвърдил по телефона нейното получаване и тя вече е тръгнала към него), той следва да заплати куриерските разходи както за доставката до него, така и за връщането й до централен склад в размер на 10 лв. по следната банкова сметка: Бенефициент: „А.Т.Г. ЛАЙФСТАЙЛ“ ООД , Банка: УниКредит Булбанк; пл.Св.Неделя 7, BIC: UNCRBGSF, IBAN : BG53 UNCR 7000 1520 6870 31, Основание за плащане: куриерски разходи. Ако клиентът откаже заплащането на този разход, той губи правото да прави поръчки от това име и адрес с метод на плащане "наложен платеж", а само и единствено негови бъдещи поръчки ще бъдат изпращани след предварително заплащане с карта или по банков път.

Алтернативното решаване на спорове /АРС/ между потребители и търговци представлява извънсъдебно помирително производство на доброволен принцип. То се осъществява посредством помирителни комисии: https://www.kzp.bg/.

За да упражни правото си на отказ, потребителят може да използва
стандартния формуляр за отказ: https://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:Zg7nh3tVLTUJ:https://kzp.bg/standarten-formulyar-za-uprazhnyavane-pravo-na-otkaz-pri-online-pokupki+&cd=1&hl=en&ct=clnk&gl=bg

Сигурни ли сте, че искате да
излезете от своя профил?